Blog - Projekt Tyberium

Wyświetlono rezultaty 1-4 z 4.

Projekt Tyberium - Strefy Błękitne

06-06-2011 19:33
6
Komentarze: 2
W działach: Projekt Tyberium, RPG-owo
Projekt Tyberium - Strefy Błękitne
Podzielona ludzkość Świat zawsze, w większym lub mniejszym stopniu, dzielił się na skrajnie biednych, skrajnie bogatych i sporą liczbę przeciętniaków. W czasach wojen o tyberium linie podziałów stały się jeszcze bardziej wyraźne, a zawiść między mniej licznymi „lepszymi” a zajmującymi większą część planety „gorszymi” o wiele głębsza. W oczach świata mieszkańcy stref błękitnych to szczęściarze, a zarazem egoiści, którzy zamknęli się w czystych i bogatych miastach, przy kontrolowanym wzrośnie tyberium i zostawili całą resztę na pastwę promieniowania, Bractwa oraz polityc...

Projekt Tyberium - Strefy żółte

22-05-2011 02:54
9
Komentarze: 8
W działach: Projekt Tyberium, RPG-owo
Projekt Tyberium - Strefy żółte
Niestabilny świat Gdyby Joker żył w czasach wojen o tyberium, z pewnością zamieszkałby w którejś z licznych stref żółtych, gdzie jako agent chaosu mógłby uskuteczniać swe szalone wizje. Możliwe również, że natychmiast znalazłby się tam nowy Batman z Robinem i resztą towarzyszy. Wszystko dlatego, że nie ma na Ziemi miejsc częściej zmieniających się, a zarazem dających tak wiele możliwości, niż strefy żółte. Stężenie tyberium na tych obszarach, zajmujących większą część planety, uznane zostało za wysokie, ale mieszczące się w dopuszczalnych granicach. Promieniowanie występuje, co jakiś czas zb...

Projekt Tyberium - Strefy czerwone

18-05-2011 22:27
13
Komentarze: 10
W działach: Projekt Tyberium, RPG-owo
Projekt Tyberium - Strefy czerwone
Skala Mobiusa Pierwsze miesiące po upadku meteoru do Tybru były dla naukowców czasem bardzo intensywnej pracy. Pod wodzą Ignatio Mobiusa, prekursora badań nad tyberium, prowadzono zakrojone na szeroką skalę badania nad budową i właściwościami kryształów. Jednym z efektów tych prac, wymuszonych głównie przez prasę, donoszącą o gwałtownym rozprzestrzeniania się substancji oraz jej negatywnych skutkach na ludzi i środowisko, było powstanie skali Mobiusa. Określa ona jak wiele kryształów może znajdować się na obszarze jednego kilometra kwadratowego, by bez obaw mogli zamieszkiwać go ludzie. W st...

Projekt Tyberium - Wstęp

13-05-2011 23:03
9
Komentarze: 10
W działach: RPG-owo, Projekt Tyberium
Projekt Tyberium - Wstęp
Ogółem Jest rok 2051. Minęły dwa lata od zakończenia trzeciej wojny o tyberium, od bitwy nad rzeką Tyber, która wykrwawiła wszystkie strony konfliktu, żadnej nie dając zwycięstwa. W tym czasie GDI wycofało się do błękitnych stref, Bractwo NOD przystąpiło do cichej odbudowy sił, Scrin przemyśleli swą strategię i sięgnęli po nowe rozwiązania, zaś mutanci podnieśli głowy, dostrzegając możliwość zmiany obecnego porządku. Świat jest ruiną, a przynajmniej do ruiny się zbliża. Strefy czerwone, niezdatne do zamieszkania przez ludzi, stanowią około trzydzieści procent globu. Strefy żółte, skażone pr...

ZAMKNIJ
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.