Blog

Wyświetlono rezultaty 11-20 z 48.

Szkice Międzygalaktyczne

04-03-2013 02:26
5
Komentarze: 0
W działach: RPG-owo
Przed kilkoma godzinami zespół roboczy NB-6 firmy Turkey Enterprises zakończył pracę nad projektem Nefarious Bastards i przesłał go organizatorom Rzutu na Inicjatywę II. Szczególnymi zasługami na rzecz projektu może pochwalić się grafik, Sebastian Zakrzewski, współpracujący z firmą od czasu XIX Nibykonkursu i Proroctwa 1915. Chcąc uhonorować jego ciężką pracę, zarząd firmy postanowił przekształcić jeden z głównych korytarzy biurowca w galerię jego prac. Można je wszystkie zobaczyć w siedzibie Turkey Enterprises. Zainteresowanym twórczością wspomnianego jegomościa polecamy równieć gorąco prywa...

O błędach autorek po raz trzeci

25-02-2013 13:36
8
Komentarze: 0
W działach: RPG-owo, Przemyślenia
O błędach autorek po raz trzeci
Rada nadzorcza firmy Turkey Enterprises pragnie poinformować, że dostępne są już wszystkie trzy części raportu na temat błędów autorek autorstwa prezesa Salantora. Prezes pragnie poinformować, że w planach firmy na rok 2013 kolejne raporty nie figurują, nie wyklucza jednak powrotu do już istniejących i ich poszerzenia. Wszystkie trzy teksty można przeczytać na blogu firmy. Rada nadzorca pragnie również poinformować, że kolejne publikowane w tym tygodniu raporty poruszać będą temat Rzutu na Inicjatywę II oraz projektu Nefarious Bastards. Pieczę nad tym zagadnieniem powierzono prezesowi Kuzzowi...

O błędach autorek po raz pierwszy

15-02-2013 13:33
11
Komentarze: 0
W działach: RPG-owo, Przemyślenia
O błędach autorek po raz pierwszy
Rada nadzorcza firmy Turkey Enterprises pragnie ogłosić, że na ostatnim walnym zebraniu członków zarządu doszło do burzliwej dyskusji na temat wyglądu strony firmowej. Prezesi doszli do wniosku, że wymaga ona przebudowy i dostosowania do aktualnych trendów, panujących w świecie biznesu. Zadanie to przekazano prezesowi Kuzzowi, który wywiązał się z niego w stu procentach i, jak sam przekonuje, nie zamierza na tym poprzestać. Efekty jest pracy można podziwiać na stronie firmy. Wraz z restrukturyzacją powierzchni biurowej, Turkey Enterprises udostępniło kolejne materiały dla aukcjonariuszy. Spo...

Tym, co pierwszy raz

10-02-2013 15:18
10
Komentarze: 0
Tym, co pierwszy raz
Kwestia ściągania nowej krwi do środowiska epregowego była już omawiana wielokrotnie, jednak niezależnie czy widzicie w tym sens czy nie - faktem jest, że prawdopodobnie nie ma na chwilę obecną w Polsce publicznie dostępnej autorki od początku do końca zaprojektowanej z myślą o ludziach nie próbujących wcześniej swoich sił w erpegach i w nich właśnie widzących głównego odbiorcę. Zastanawiając się nad wyborem odbiorcy właśnie przygotowywanej amatorki pt. Nefarious Bastards zdecydowaliśmy się spróbować zapełnić tą lukę. Czyli Kuzz opisuje, jakie elementy powinna według nas posiadać gra od podst...

Bo fandom to nie wszystko

05-02-2013 20:30
10
Komentarze: 0
W działach: RPG-owo, Przemyślenia
Gracze RPG (w Polsce, ale można przyjąć, że w każdym innym zakątku świata też) z grubsza dzielą się na dwie grupy - tych, którzy kręcą się po serwisach, blogach i innych przyczółkach netowego fandomu i tych, którzy w takie rejony się nie zapuszczają. W efekcie otrzymujemy osoby dyskutujące nad wyższością indyków nad mainstreamem, analizujących autorki i grzebiących w mechanikach oraz resztę, która gra w domowym zaciszu i nie interesuje się sporami wśród fandomu zaangażowanego. Jeśli przyjrzeć się uważniej, to różnic między sieciowymi aktywistami a "zwykłymi, szarymi erpegowcami" jest znacznie...

Indyk na patyku i czwarta Zjava

02-02-2013 14:11
15
Komentarze: 17
W działach: RPG-owo
Indyk na patyku i czwarta Zjava
Adama vel Kuzza niektórzy z was mogą kojarzyć z czwartej Zjavy. Wraz z tymże osobnikiem stworzyliśmy na XIX Nibykonkurs Proroctwo 1915, teraz zaś przymierzamy się do wygrania drugiego Rzutu na Inicjatywę dzięki grze o wiele mówiącym tytule Nefarious Bastards. By informować na bieżąco o postępach prac nad tym i innymi projektami (bo z powodu nadmiaru wolnego czasu pewnie na tych kilku niszowych tytułach się nie skończy), założyliśmy warsztatowego blogaska. Możecie go znaleźć pod tym adresem. Korzystając z okazji i nie mogąc znieść myśli o wrzuceniu jednoakapitowej notki, postanowiłem rzucić po...

[KB RPG#38] Mam problem ze starymi grami

31-12-2012 01:19
12
Komentarze: 32
W działach: Karnawał Erpegowy, RPG-owo
[KB RPG#38] Mam problem ze starymi grami
Powyższy tytuł autorstwa osoby, która swoją erpegową karierę zaczęła od AD&D i pierwszego Młotka, pogrywa w zmodowane Dwarf Fortress [1] i w ogóle ma sentyment do "starych, dobrych czasów" brzmi co najmniej dziwnie. Równie dobrze mogłem na forum fanów cRPG głośno nazwać Tormenta przegadaną przygodówką. Nic jednak nie poradzę na to, że jak bym nie kochał starych gier, tak powrót do nich po latach rozłąki częstokroć odsłania przede mną wszystkie ich wady, jakie kiedyś, gdy byłem młody i głupi, wcale mi nie przeszkadzały [2]. Tyczy się to także papierowych erpegów. Widzicie, od paru tygodni prow...

Co po Quentinie? Fin

17-12-2012 16:52
13
Komentarze: 5
W działach: RPG-owo, TSoY, Quentin
Co po Quentinie? Fin
Ten wpis miał pierwotnie odnosić się do grudniowego Karnawału Blogowego RPG, ale skoro już

Polterzrzutka na gimnazjum

11-12-2012 17:22
13
Komentarze: 40
W działach: Polterświęta
Polterzrzutka na gimnazjum
Krótko i na temat - lista książek, które, według różnych źródeł, warto posłać do gimnazjum, wygląda tak: Kod Lyoko za 143 punkty Skrzydlak za 162.50 punktów Zwiadowcy: Płonący most za 195 punktów Wrzawa śmiertelnych za 416.50 puntówDziki ogień za 227.50 punktówSzkoła bardów za 227.50 punktówMeteoryt za 169 punktówCzaropis, tom 2 za 374 punkty (Wiron dorzuca tom 1)Eus Deus Kosmateus za 195 punktówKrucze Wrota z 182 punktyKsięga Przeznaczenia. Następca tronu Ahina Sohulu za 260 punktów.Za Kresoborem za 195 punktówŻegnaj szkoło - na zawsze za 260 punktów Łączny koszt - 3007 Niektóre pozycje to n...

[KB RPG#37] Przyczyny końca świata

01-12-2012 00:19
10
Komentarze: 3
W działach: Karnawał Erpegowy, RPG-owo
[KB RPG#37] Przyczyny końca świata
Armia demonów, deszcz bomb atomowych, śmiertelnie groźny wirus, miliony zombie, wytrącenie planety z orbity, exterminatus, inwazja zbuntowanych maszyn - to tylko kilka z setek metod na zagładę świata, tematu wałkowanego przez kulturę od czasów antycznych. Większość twórców skupia się na środkach i przebiegu tego jakże widowiskowego wydarzenia. Mniej zastanawia się, jakie mogą być jego przyczyny. Szkoda, bo tych również nie brakuje, a niekiedy okazują się ciekawsze od kolejnego nuklearnego holokaustu. 1. Becouse we are ivil Najbardziej banalny i chyba najbardziej popularny. Zło jest złe, bo je...